Lietotājs
Parole

Sabiedriskā transporta kontrole / 40


tay | 04.04.2015. - 23:51:55 | Diskusija lasīta 11148 reizes

Hey visiem ’zaķiem’ un ne tikai.
Varbūt kāds zin.. 
Netā ir, arī cilvēki runā, ka, sabiedriskā transporta kontrolei nav tiesības prasīt personu apkiecinošus dok. personu datu noskaidrošanai un tai pat laikā esmu dzirdējusi arī to, ka kontrole drīkst prasīt personas dok. soda kvīts izrakstīšanai. 
Mani reiz izsēdināja, pēc lūguma uzrādīt pers. apliecinošu dok. atbildēju, ka viņiem nav tādas tiesības man to prasīt. Un teicu, ka varam saukt pašvaldības policīju. Uz ko viņa, kontrole, man atbildēja, ka viņiem ir tiesības to pieprasīt, pateica pat pantu, punktu, kas to nosaka. Es uzreiz piemirsu sameklēt vai tā tiešām ir.
Varbūt kāds zin to precīzo pantu, punktu, kas to nosaka, protams, ja tāds ir?!
Atbildes (50)
123
escape | 11.04.2015. - 17:18:08

Manā laikā bija maksa par nobrauktajām pieturām ar visu drūzmu. Protams, tagad to ir daudz lētāk un vienkāršāk īstenot ar mūsdienu tehnoloģijām,  kā tie paši sensori, kas reģistrē pēdējo bezkontakta viedkartes tuvošanos durvīm kā izkāpšanu. Manā laikā uzskaites un norēķinu funkcijas bija uzticētas cilvēkiem un arī nebija nekādu problēmu. Un tie mani laiki nemaz nebija tik sen. Bildē mans mīļākais autobuss, kas gan bija retums arī tad.
oomny | 13.04.2015. - 04:36:31

vēl labāk - zirgpūlings!
kangarooo | 15.04.2015. - 00:39:31


latviangirl | 11.04.2015. - 13:53:29


Daanija, piemeram, ir taa, ka pasazieris maksa tik daudz, cik ir nobraucis. Ir lidzigi veidota e-talonu sistema kaa Latvija, tikai  iekapjot autobusa ir jaregistrejas braucienam un kapjot ara  - jaizregistrejas. (ir divi aparati check- ind un check  - ud). Tadejadi pasazieris neparmaksa par nobraukumu, bet samaksa tiesi to maksu, cik pieturas vins ir aizbraucis. Pasazierim tikai vienmer jaatceras atregistreties kapjot ara no autobusa savdak novelk pilnu summu kada ir lidz marsruta galapunktam.



@Latviangirl Dānijā ir dārgāk, bet atšķiras kurā zonā tu brauc. Āfrikā vispār ar kājām iet un tur kur ir civilizācija tur mikroautobusa šoferis ar mietu skrien pakaļ.

Savukārt Latvijā var braukt bez maksas, jo nav jāparaksta soda līgums un dokumenti nav jārāda nevienam (izņemot policiju par likumu pārkāpumiem un nevis transporta sia pārkāpumiem).
oomny | 15.04.2015. - 01:47:41

Latvijā var braukt bez maksas, jo nav jāparaksta soda līgums un dokumenti nav jārāda nevienam (izņemot policiju par likumu pārkāpumiem un nevis transporta sia pārkāpumiem).


Hei, bet kā ir citur? Kādas ir soda formas par braukšanu bez biļetes sabtransā citur Eiropā un pasaulē, un vai vēl kaut kur kontrolieri ir tik karikatūriski leģitīmi bezspēcīgi? 


Kā tad tur ir, ķengur, varbūt zini kaut ko?
kangarooo | 15.04.2015. - 02:08:35

Es jau uzrakstīju pirmajā un otrajā lapā visu par Latviju. Citas valstis ne netiek apspriestas- tās ir ārpus apspriežamās tēmas. Bet saistības ir vienādas- civiltiesisks strīds, kuram nepiekrīti, ja ir līgums (biļete). Ja nav līgums, nav soda. Paraksti sodu- ir soda līgums. Nevienā valstī nav nevienam tiesību uz taviem dokumentiem vai identitāti. Citās valstīs ir tiesības uz dzīvības atņemšanu.
oomny | 15.04.2015. - 02:31:45

Saistības ir vienādas kam?
kangarooo | 15.04.2015. - 02:42:58

Personām.
Personas ir fiziskas un juridiskas. Nevar būt saistības bez piekrišanas ar līguma noslēgšanu bez spaidiem, maldiem, ka jādod dokumenti un ka jāpiekrīt. Noteikti būs 0, 000001% teorētiski personu, kuras pašas gribējušas noslēgt soda līgumu un nevis RS angažētas.
minkuminka | 15.04.2015. - 07:15:05

Čivinatavā bija
oomny | 15.04.2015. - 08:19:01

Ja tur varētu ko salasīt
kangarooo | 15.04.2015. - 13:13:48


minkuminka | 15.04.2015. - 07:15:05


Čivinatavā bija


[color=#333333]undefined

Tā ir propaganda. Tajā ir meli. Policija nevar tikt pieaicināta personīas noskaidrošanai priekš kādas firmas. Tas ir iekšējās lietošanas darbinieku grafiks, kā darbiniekiem jāmelo jeb jāmēģina piedabūt personas parakstīt līgumu par soda piekrišanu ar meliem. Līgumi ar meliem un spaidiem ir anulējami.
123
© Lesbi.lv. Visas tiesības aizsargātas.
Kontakti  |   Reklāma  |   Lietošanas noteikumi  |  Privātuma politika  |  

Šis Interneta resurss, tāpat kā visi citi, izmanto sīkdatnes (cookies). Turpinot sērfošanu šajā resursā, Tu automātiski piekrīti sīkdatņu izmantošanai.