grifs
|
06.09.2007. - 12:07:45
Piekūns, tikai lūdzu nevajag parāk iekarst šajā jautajumā - jā mēs esam ekonomisks speks, taču diez vai reklāma vai kalendārs ir tas, kas noteiks to, kādu preci mēs izvelēsimies. Godīgi sakot, Gilette reklāmas (un citas līdzīgas) es uztveru ļoti pozitīvi, jo tur ir šis seksīgā vīrieša tēls, kas ir pievilcīgs un pilnīgi noteikti, atsaucoties uz visiem relkāmu principiem, man liek pirkt šī ražotāja produkciju. Bet ne jau tikai reklama vien, bet arī pieredzē pieradīta kvalitate. Līdzīgi tas ir arī par citam precēm. Domāju, ka šampūnus vīrieši arī pērk (vai nepērk) nevis tapēc, ka ka reklāmās vienmēr ir sievietes, bet tapēc, ka atzīst so šampūnu par labu esam. protams, es nenoliegtu, ka visdrīzak censtos izvelēties preces, kuru razotājs ir homoseksuaļiem draudzīgs.
Bet tas ir tik tālu, cik tas skar preču biznesu. Pakalpojumu biznesā ir tā, ka es ar saviem draugiem vēl arvien boikotēju DC. Neesam bijuši tur kā kopš tā gadījuma ar kartiņām, lai gan pirms tam tā bija viena no mūsu iecienītākajām vietām. omērcitus gadījumus man ir grūti iedomāties, kad es būtu saskāries ar nelaipnu apkalpošanu savas orientācijas dēļ.