grifs
|
2007.08.06. - 16:46:01
Nu -man domāt visu izšķir cilvēka vērtību sistēma. Ja gribi lētus sakarus, tad izvēlas Teli vai Biti, bet tas nenozīmē, ka tie ir uzticamākie sakari. Šeku reku, vai tik Tele bija iesūdzējusi LMT, ka tie uztaisīja reklāmu, kur pārējos oerātorus nosauca par nekvalitatīviem sakariem, un lai gan tas nav tā viegli pierādāms, tomēr tas jau ir tāds nerakstīts likums, ka LMT ir celmlauzis mobilo sakaru tirgū un attiecīgi arī ir noslīpējis vairāk vai mazāk savus sakarus. Un arī - pat ja visiem operatoriem tie sakari ir +/-, tomēr par šausmīgo apkalpošanu Tele2 ir dzirdēts daudz, kas nav mazsvarīgi zinot, ka tehnika mēdz brukt un nobrukt, un tad ir nepieciešams klientu atbalsts. Bet tur atkal varētu būt tā, ka pie vainas ir Tele2 iekšējā politika - mazāk darbinieku, vairāk darba, mazāk algas, kas attiecīgi rada situāciju, akd darbinieki ir nepietiekami, ar darbiem nogruzīti un nelaipni pret klientiem. bet kā jau no tirgus datiem var secināt - daudziem klientiem tas ir pie kājas, jo tie ir lētāki sakri, kas mūsdienās arī nav mazsvarīgi. Bet kā uzņ;ēmumiem viņiem viss viens - vairāk cilvēku, mazāki ienākumi, vai mazāk cilvēku - lielāki ienākumi - summa nemainās.