kangarooo
|
09.04.2015. - 07:29:19
Neizprotu, kas īsti vēl nav saprotams no jurdiskās puses. Ja piemēram man Lattelekom piemēro līgumsodu, tad sanāk, ka es esmu administratīvi noziedzies? Es vienkārši neesmu ievērojis kaut kādus līguma nosacījumus! Līgumā ir atrunāts līgumsods un tu vari nepiekrist līgumam un pārrunāt līguma noteikumus pirms piekrīti. Tev nevar uzspiest līgumsodu bez līguma. Ja tev vajag LMT, tad tu pārrunā noteikumus un ja vienojaties, tad tikai parakstat līgumu.
Tēmas: 1
Ziņas: 253 selen | 09.04.2015. - 00:41:38
Ja brauc pāris reizes, kauns biļeti nenopirkt. Un par "laika" tērēšanu pāršķirot lapas... man gan vairāk gribaa jautāt.. kāpēc man savs laiks jātěrē gaidot, kad kādu zaķi izvilks no transporta laukā.
Taď jau nah... visi braucam pa zaķi jo kangaroo sacitējis bezbožnas atklāsmes kā apiet likumu. undefined
Biezie tikai braukā ar sabiedrisko & neviens tev netraucē vienīgajai turpināt ceļu. Visiem jāsteidzas un
nevienu neaizkavē nekas vairāk kā citi transporta braucēji, jo visi kas tajā atrodas ir jāpārbauda. To izdara
ceļa laikā neaizturot transportu un reti kad notiek reidi uz vietas nebraucot līdzi.
Vienalga kāda būtu cena
vienmēr traucē kontroles pārbaudes un nevis zaķi- nevienaz zaķa nav, bet visi kautko nokavē laika tēriņa dēļ.
Te vajadzētu izdalīt
laika tērētājus.
1.
Kontrole 100% vienmēr traucē, gan iekāpjot, pārbaudot un izkāpjot, gan īpaši uz vietas veikta reida laikā.
2.
Zaķis vai tā eksistence 0% un ja grib var izkāpt
3.
Zaķa nekāpšana 0% jo transports turpina kursēt ar kontroli un zaķi, pa ceļam pazvanot policijai un tikmēr zaķim nokļūstot savā pieturā un ejot mierīgi savās gaitās.
4.
Transporta nebraukšana zaķa dēļ 1%, jo tikai dažos transportos transports nebrauc kad notiek kontroles reids un kontrole mēģina strīdēties. (Tā kā ir cilvēki, kas izvēlas veikt kotroles darbu, tad nav jābrīnās, ka viņi mēģinās arī demagoģiskas metodes aizturot transportu un cerot uz soda piekrišanu mēģinot iestāstīt, ka visi nevar braukt kamēr neizkāps no transporta, jo no iespaida un soda parakstīšanas veidojas kontroles atalgojuma bonuss no soda procentiem. Ikviens var nodarboties ar šādu reketu un teikt, ka līgums parakstīts.)
Ja transports ir bezmaksas, lēts, dārgs, tad arī ir laika tērēšanas problēmas, jo kontrole nāks pārbaudīt pat bezmaksas braucējus.
Kāpēc tagad ir vairāk kontrole? Jo radīa papildus biznesa niša- ienākumi firmai un darbiniekiem procenti. Monopolizēts uzpūstu izdevumu un nefinansēšanas produkts un piedāvāts par tā nemaksāšanu maksāt lielāku sodu. Tiek piedāvāts sods un kas vēlas- piekrīt.
Kamēr netiks finansēts izdevīgu RS izdevumu pakalpojums pilnīgi visiem, tikmēr RS apelēs uz lielākiem soda procentiem. Tie ir joprojām civillikumam pretlikumīgi, taču arī līgums par braukšanu nav, tātad sods nav piemērojams likuma noteiktā, bet tikai uz vietas sastādīta, ar RS pakalpjomumu līgumu (čeka vai biļetes) nesaistīta, soda līguma piekrišanu, kurā atrunāts ir vienkāršs maksājums.
Tikmēr vajadzētu izdalīt pamatojumu maksāšanai.
1. Atkarībā no ceļa garuma nav izdevīgi maksāt- Pašreizējā cena nav atbilstoša 1 vai 2 pieturu apmaksai.
2. Iespējas ir bezmaksas braukšanai- Bezmaksas var iet pa ielu, nejauši iekāpt transportā, izkāpt sūdzoties kontrolei par transporta piebraukšanu tava ceļa maršrutā un turpināt braukt ar nākamo, jo par soda likumību tikai ar tavu parakstu mēs jau zinām.
3. Sabojāts produkts- Nav tāpat jēgas maksāt par neuzticamu pārvietošanās līdzekli, kuram notiek neplānotas dīkstāves biļešu pārbaudes dēļ.
4. Pārmaksāts produkts- Dubaijā transports maksā uz pusi lētāk. Tad par pašreizējo cenu jābūt lietām kuras nav- kafijas, tualete, tv, burbuļvanna, restorāns, avīzes. Pat ar agrāku cenu bija, ne caur RS mūsu apmaksātas, bet bezmaksas 5min avīze, kas reklāmdevēju apmaksātas.
Vēlme maksāt rodas tāpat, kā ar nodokļiem vai valsts taupības režīmu- paceļot nodokļus jeb neatstājot cilvēkiem sīku izdemumu pakalpojumu nauda neiet apritē.
Daži nebrauc un nemaksā, citi brauc, izkāpj un nemaksā.
Uzliekot administratīvo likuma pantu neatrisināsies laika tērēšana velkot zaķi.
Tāpat vairāk laika patērējas pārbaudot visus kam ir biļetes nekā velkot zaķi, jo pasažieri ir daudz betzaķi ir ļoti reti ārpus Maskačkas 15. trolejbusa un pat tur uzreiz izkāpj.
Tātad jēga netērēt laiku būtu:
1.) Bezmaksas transportā visiem. Tam vajag nepirkt NANO-ŪDENI un miljonu pārmaksātus biļešu reģistratorus ar kukuli (otkatu).
2.) Kontroli nelaist transportā, ja viņī vēlas traucēt satiksmi.