Логин
Пароль

picēju neiecietība pret pārdevējiem-kasieriem / 20


bondstreet | 11.11.2006. - 16:08:51 | Дискуссия прочитана 13533 раз

Gribēju pajautāt Jums kā pircējiem, vai arī Jūs ieejot pārtikas veikalā ( nav svarīgi kādā :) ) izturaties nievājoši pret apkalpojošo personālu, kasieriem un pārdevējiem?
Ответы (63)
1234
venuss | 13.11.2006. - 09:58:30

Cenšos izturēties adekvāti situācijai un velti netērēt nervus ar uzbraucieniem pārdevējiem , bet... Ir tādi veikali , kuros ienākot jau pārņem stress un nepatika . Nu tie ir gandrīz visi bijušie veikali "Saulīte" kas pārtapuši par "Maxima x " un arī daži RIMI . Nevīžība , pircēju niecienīšana , pašpietiekamība , burzma veikalā un rindas pie kasēm tie ir galvenie komponenti kas veido nepatiku . No RIMI vispretīgākais liekas ir "Stacija"( Origo) . Šim veikalam vajadzēja būt divreiz lielākam , plašākam ar daudz vairāk kasieru darba vietu . Mūžīgā burzma , rindas pie kasēm , nepārskatāms preču klāsts . Un daži konkrēti gadījumi no šī veikala pārdevēju darba . 1/ pircējs atnāk atpakaļ pie salātu pārdevējas un norāda , ka tā kļūdījusies ar cenu . Pārdevēja klusējot paņem salātu trauciņu , uzmet uz svariem , uzlīmē pareizo cenu un nomet uz letes . Ne atvainošānās vārdu , ne savas vainas apziņa . 2/ Kasieris - robots . Ir dažas kasieres roboti . Strādā ļoti ātri , bet laiž nopirkto preci pa lenti tālāk neskatoties vai iepriekšējais ir savācis savējo vai nē . Lai pircēji paši tiek galā . 2/ Vienaldzīgie . Cukura pakas saliktas plauktā cietas kā akmens . Skaidrs ka brāķis , bet viņai vienalga , gan jau kāds muļķis nopirks . 4/ Neapmierinātās - viņām jau uz sejas skaidri rakstīts ka šeit viņai ir spaidu darbs . Maz maksā , slikti apstākļi un citas negācijas . Tādām labāk neko nejautāt .
Bet ne jau visur ir tik slikti . Citur atkal ir pārspīlēta uzmanība, kas traucē mierīgi izvēlēties vai tikai apskatīt preci . Vai atkal milzīgs veikals , kur pārdevējus nevar ne ieraudzīt , ne sasaukt . Tā man bija veikalā K-Rauta pie Salu tilta .
cigorinsh | 13.11.2006. - 15:33:00

Domāju, tā ir katra cilvēka personiskā problēma. Es mēģinu laipnību nezaudēt i tad, ja pārdevējs vai kasieris ir absolūts nekauņa, kas diemžēl gadās arvien biežāk!

Fakts, ka pie mums cilvēku trūkuma dēļ vai kādu citu apsvērumu dēļ rindas atkal ir "modē" gan kļūst acīmredzams. Rimi, Lido, arī Maximā ierīkoto kasu skaits un darbojošos kasu skaits ir ļoti atšķirīgs.
Es gan neredzu, ka un vai kāds šo jautājumu vēlētos risināt.
faktiski ļoti trula vienaldzība pret citiem radāmu komfortu jau ir kļuvusi par normu. Un ja Tu cilvēks mēģini būt solīds, pieklājīgs un vēl pajokot - nereti dabū pa kūkumu tā, ka citreiz vairs negribas pasmaidīt. Es gan cenšos.
Otrs - pēdējā mēneša laikā presē esmu lasījis dažus attasinojuma rakstus nelaipniem pārdevējiem un oficiantiem... Lūk, mazas algas vai vēl kas...
Bet kas tad viņiem liek TUR strādāt! Ja TIK ļoti sāp zobi, ej pie ārsta, nevis grauz ledenes un īdi par to.

Starp citu - ir nācies aizstāvēt vienu otru kasieri un pārdevēju no ērmīgām fūrijām , kas nesakarīgi auro par to, ka, lūk, veikalā X tas un tas produkts maksājis lētāk. Kā drīkst TE pārdot dārgāk!

Tāds stulbuma un nesakarīgas neizglītotības mistrojums...
rendija | 13.11.2006. - 18:51:20

Reiz iegādājos akcijas preci. Uz preces atklājās divi pretrunīgi kodi. Pārdevēja sāka bļaut un ārdīties, ka tā,redz, īsto kodu esmu noslēpusi, lai maksātu mazāk. Jo viņa jau nu zinot, cik te viss(ntie tūkstoši preču) maksājot. Pat rindā stāvošie cilvēki sāka smieties, jo nelaimīgās preces cena nekādi nebija samērojama ar manu kopējā pirkuma summu. Nē, viņa izsauca visus, ko vien vaēja izsaukt. Un smagi nolauzās. Jo akcija bija, viņa kļūdījās. Nu tas cilvēks pat neatvainojās, bet turpināja burkšķēt, cik dzīve sūdīga esot. Veikala vadība gan sniedza atvainosanos. Bet mīlīši, ja vien es jau nebūtu pieradusi, ka dzīvē jāsaskaras ar periodisku sviestu, tad noteikti justos galīgi nepatīkami. Diemžēl, pēc tam viņai drīz nācās mainīt darbu.
fargus | 13.11.2006. - 20:33:59

Есть и продавцы дауны, но и среди покупателей тоже идиотов хватает. Я сам работаю
в магазине и знаю как тяжело в конце рабочего дня адекватно реагировать на какую либо ситуацию.
Простите если кому показался невежливым, но и сами постарайтесь быть терпимее.
Просто пример, заходит человек в магазин и просит хмм, ну допустим кряку. Кряков по
какой либо причине нету, кончились и все. Так не надо орать что вот Вы пришли за крякой,
и без нее не уйдете. Ну не могу я Вам ее родить, поймите меня. Да Вы уже в 3 магазин заходите, да Вы
потеряли кучу времени, но я тут при чем ? Так давайте просто постараемся уважать друг-друга
и не портить нервы себе и другим.
rambler | 13.11.2006. - 21:36:47

Un īpaši neapmierinātipārdeveji ir tad, kad atsakies ņemt brāķētu, netīru vai kā citādi sabojātu preci.. Bieži ir tie varianti - tipa ņem šito vai nedabūsi neko! Un tik pat bieži šie pārdevēji aplaužas, kad nākas uzstāt, ka negribu pirkt kaut ko, ko pieci suņi jau pa grīdu noplosījuši..
koijots | 14.11.2006. - 13:11:25

Izlasīju visas ziņas un nopriecājos, ka nedzīvoju Rīgā . Mazpilsētā, lai gan arī te arī ir lielveikali, tomēr ir krietni mierīgāk. Un vēl: Bondstreet, žēl, tomēr, ka tu neesi pārdevējs, jo tad tās lietas tu vari arī nezināt.Ja būtu - tu varētu mūs (par blatu) apgaismot par visiem tiem apskaitīšanas panēmieniem, ko pārdevēji praktizē. Man kādreiz (pirms gadiem desmit) kāda paziņa, kura arī strādāja veikalā, nolasīja visai plašu instrukciju: Jāuzmanās te un te, jāseko līdz tam un tam, bet man jau sen aizmirsies - tieši, kam! Atceros tikai, ka jāuzmanās ir gan pie kases, gan pie svēršanas.
leonora | 14.11.2006. - 13:29:41

vairākas reizes esu kārtīgi vilusies lietuviešu biznesa projektos. Saulite un Maxima ari pieder leišiem.
Saulīti ignorēju un aicinu ari citiem ignorēt šo te leišu zaņķi. Rindas, zemas kvalitētes preces, par šķietami zemu cenu, bet patiesībā nekā lēta tur nau. Pretīga kloāka. Maximā līmenis tikai par kapeiku labāks.
Vot, bija gadījums. Es ar draudzeni devos ciemos. Izdomājām nopirkt granātābolus, ko aiznest kā ciema kukuli. Nācās iegriezties Saulitē, jo tuvumā citu veikalu nebija. Izvēlējāmies 3, pec skata nevainojamus granatābolus. Mums nācās krietni sarkt, kad manamāte konstatēja, ka divi no tiem iekšā ir galīgi sapelējuši. Cik tiku pirkuse savā veikalā - man nekad negadījās iekšā sapuvuši vai sapelējuši.

grifs | 14.11.2006. - 16:17:23

Manuprāt pircēja-pārdevēja problēmas ir abpusējas.
Pirmkārt jau pardevējam ir jabūt laipnam pret pircēju, lai tur vai kas, kamēr pircējs neparkāpj likumu. Tāda nu ir tā kārtība - pircējam vienmēr taisnība.
bet protams, arī pircējiem ir jabūt laipniem, japasmaida, jaatnem sveiciens, utt.. Bez abpusējas laipnības nekas nebūs - būs tikai konflikti. Un tur lūk, man sķiem, mēs neesam iemācījušies no rietumu kultūras, ka tiesi tas ir laimīgas sabiedrības priekšnoteikums - abpusēja cieņa un rūpīga sava darba darīšana. Šķiet tas viss atrisināsies tikai tad, kad pārdeveji sapratīs, ka nav veikala sainmieki un nevar augstprātīgi izturēties pret pircējiem, un arī otrādi - pircējam ir tiesības izvelēties, ja viņam kaut kas nepatīk, viņš var vairak nenākt uz šo veikalu vai citu iestādi. bet patiesībā tādas iestādēs kā poliklīnikas un tamlīdīgi iestadījumi, sevišķi valsts iestādes un tur strādajošie cilvēki, sķiet, vēl ilgi varēs atļauties būt nelaipni un nīgri, jo ir vairak kā skaidrs, ka cilvēkam jau nekur citur nebūs kur iet.
rambler | 14.11.2006. - 22:37:58

Pircēju - pārdevēju nesaskaņas rodas visur un vienmēr, neatkarīgi no veikala nosaukuma, etniskās piederības vai dislokacijas vietas.. Tanu tas ir, jo mēs visi tikai esam cilvēki un mums visiem ir slikts garīgais dažreiz un vēlme pakašķēties arī.. jautājums ir par toleranci, iecietību un savstarpēju cieņu vienam pret otru.. maybe tas jau ir audzināsšanas jautājums.. nez..
dreamlike | 14.11.2006. - 23:06:09

bondstreet, jap, pati maacos vadiibniekos un zinu, ka darbaspeeka probleemas JAU ir diez gan lielas un taas veel augs. Bet šoreiz ne tik vien tajā ir mans iekšējais konflikts. Protams, es ne tik krieviski, bet vāciski un angliski varu pajautāt, ja vien pret mani neizturas kā pret ēzeli. Es pajautāju tai pirmajai sievietei krieviski un viņa ar ļumīgu rokas vēzienu atmeta uz kaut kuru pašai iespējams pat nesaprotamu pusi. Valodas zināšanas bija viens no nepatīkajiem momentiem, bet visvairāk nepatiku radīja vienaldzība pret potenciālo pircēju un nekorekta attieksme.
Kā labu salīdzinājumu varu pieminēt reizi, kad gāju taisīt fotogrāfijas no flesh kartes. es uz lapiņas biju visu sarakstījusi, cik man vajaga kopijas, kurā folderītī tās bildes atrodas,utt. Es iegāju fotosalonā un man pretī stāvēja sieviete, kas arī runāja tikai un vienīgi krieviski. Es viņai trīs reizes pastāstīju, kas man ir nepieciešams, viņa reizi atkārtoja, es pateicu, ka jā tieši tā. Atnāku nākamajā dienā pēc bildēm un skatos - sataisītas visas pa vienai no foldera ar nosaukumu - bildes( to es attapos jau pagājusi patālāk no fotosalona). Gāju atpakaļ ar lielām šaubām, ka mani uzklausīs un pārtaisīs savu kļūdu, neliekot man maksāt vēlreiz. Kā nekā nekāds lielais pierādījums mana lapiņa ar norādījumiem nebija. man atvainojās un pajautāja, vai varu atnāk pēc stundas, ka viss būs kārtībā, Atnācu pēc stundas, iedeva īstās bildes un vēlreiz atvainojās,
Lūk šajā fotosalonā ir jūtama cieņa pret klientu, neskatoties uz to, vai viņš pirmo un pēdējo reizi pie viņiem atnācis, vai arī ir patstāvīgs klients.
skinyy | 14.11.2006. - 23:20:25

nu logjiski, taa vienmeer ir bijis - no paardeveeja, kuram maksaa algu knapi 100Ls kaut kaadaa Sauliitee vai nez kur tur, muuzzam laipniibu nesagaidiisi - un tas ir logjiski. Kur tu atradiisi taadu darbinieku, kuram maksaa nieciigu algu, pie tam lai vinjss buutu laipns un visaadi labs pret pirceejiem. Bet ja ieej kaadaa normaalaakaa prestizhaakaa veikalaa - nez Cubus, Bik Bok vai kkas tamliidziigs - tur vienmer bus smaidigi un laipni paardeveeji, un domaju, ka vinjiem ari maksaa normaalaak.. taa kaa viss ir atkariigs no laika, vietas un telpas ;)

Es jebkuraa gadiijumaa pret paardeveejiem,viesmiiljiem u.c. apkalpojosso personaalu vienmeer censsos iztureeties ar ciennu un sapratni, pat ja vinji nav paaraak laipni vai kljuudaas. Taa vajag dariit, savaadaak pasaule paarveerties kaut kaadaa rupeklju baraa.
dyllan | 15.11.2006. - 00:15:47

Ik pa laiku man gadas sadursmes ar pardevejiem (kasieriem).
98% gadijumos neesmu vainigs.

Pedejais gadijums mani vienkarshi izkaitinaja lidz klusajam afektam.

RIMI Origo. Baigas rindas. Shis tas metajas grozaa. Pienakusi rinda maksat kasee.
Es pajautaju pardevejai, vai ir markas ’N’ cigaretes, kuras vismaz nebija plaukta virs kases.
(drosi vien, ka atnaca no pusdienam un pat nesalika visas cigaretes virs savas kases)
Shi saka:
-Aizejiet un paskatieties citaa kasee! Vai Jus neredzat, ka man ir rinda??? Ja es skriesu pec jusu cigaretem, rinda bus vel garaka!!!

(ar tadu attieksmi vinas vieta ir centraltirgu tirgot dirsham- un vemjammaisinus tunelii)

Dotaja gadijumaa man bija laiks uz kluso affektu. Jo sava pusdienlaika nevaru sev atlauties kasities ar dullo jauno skukji no laukiem. Ja man nebutu laika ierobezojuma, uztaisitu traci. Jo isti nesaprotu par ko tas resnas govis uz kasem sanem naudu, ja pat klientu nevar apkalpot. I nesakiet, ka maz viniem maksa utt utml. Mums ir brivas konkurences tirgus un demokratija. Ja netiec gala ar darbu, samekle citu!

Mana praksee ir loti daudz tadu gadijumu. Kaa klients - esmu vairak pieprasigs neka kashkigs!
rambler | 15.11.2006. - 01:25:32

Dži pārdevēji vnk nav informēti, ka eksistē arī tāds termins kā "pieklājība", tomēr nedomāju, ka viņas resnums vai lauku izcelsme šajā gadījumā bija noteicošie faktori..
leonora | 15.11.2006. - 08:39:29

vajag vienkārši ignorēt tādas kloākas kā Saulite, MAXIMA un Origo Rimi.
venuss | 15.11.2006. - 10:29:03

Un tomēr ... Ja cilvēks grib strādāt apkalpojošā sfērā , tad viņam ir jābūt gatavam sniegt pakalpojumu pilnā apjomā . Un nedrīkst strādāt cilvēki , kuriem riebjas šis darbs , kuri dzīvo ar apziņu , ka te maz maksā un tāpēc var slikti strādāt . Neviens netiek spiests izvēlēties pārdevēja profesiju . Tā ir brīva izvēle atbilstoši tā cilvēka spējām un iespējām . Un nevajadzētu savas poroblēmas uzvelt pircēju pleciem . Un pārdevēja profesija uzliek par pienākumu zināmu uzvedības modeli , jo par to saņem atalgojumu . Pircēji var būt pilnīgi dažādi .
koijots | 15.11.2006. - 11:43:20

Venus, tev teisnība,tikai,....vai viņas - tās neapzinīgās pārdevējas - to izlasīs,... un mūsu portālā! Būtu interesanti, ja Bodstreet pastāstītu, kāda sitācija ir pašlaik ar pārdevējām. Cik viņas saņem, kādi ir darba apstākļi, kādus kadrus pašlaik var atrast un t.t. Viena mana paziņa pastāstīja par savu pieredzi "Saulītē" Viņa gan nestrādāja par pārdevēju, bet krāmēja plauktos preces. Solīta alga - 100 ls uz rokas. Darba, priekš tās algas, izrādījies ļoti daudz. Un, galvenais, kad pienākusi 1. algas diena - saņemti tikai 70 Ls. Veikalā esot iztrūkums - un kolektīvā atbildība. Viņa nospļavusies un tūlīt pat no tā darba aizgājusi. Un es redzu, ka te kasieres mainās ļoti bieži. Un vairākas kases vispār stāv tukšas - vēl pirms dažiem gadiem tā nebija. Bet pirms dažiem gadiem arī situācija darba tirgū bija citāda - kur tu skriesi, sievietei atrast darbu nebija nemaz tik viegli. Bet te tomēr tīrs darbs un vismaz siltumā. Pastāsti, Bondstreet, kā ir pašlaik. Dod savu "skatu no iekšpuses".
leonora | 15.11.2006. - 11:59:08

Man teica ka Rimi Origo kasēs esot strādājuši interesanti zēniņi.
Cerams, ka šamie lasa šo te diskusiju.
Būtu jauki uzzināt viņu viedokli.
venuss | 15.11.2006. - 13:27:58

Jā , jā bija ORIGO smuki zēeniņi - un izbija . Atraduši ko labāku vai savādāku . Drīz jau te strādās tikia tantuki-pansionāri, kas var apkalpot stundā 2-3 pircējus .
kasablanka | 15.11.2006. - 14:26:25

Nus, venuss, siekalainais vilks - dissene jau ir par pieklājību, nevis dabūt kadu zēnu veikalā no kases neatejot.

Tantuki Tev nesīs pīli ambulancē - lēni, bez steigas, vēl citam aiznesīs, jo slikti redz, un tad paskaidros, ka gultā čurāt nau labi, jo palagu un matraču pietik tikai katram otrajam, jo veļas mašinām kaļķakmens, bet Calgonam slimnīcai nepietiek..........
venuss | 15.11.2006. - 15:18:48

Oi , Kasablanka ! Ja Tu zinātu kā bija , kas bija , un ar ko bija ... Nu bet pīli man vēl nevajag , un pūslis saturīgs . Bet tantukus tiešām labāk redzēt slimnīcās un nevis lielveikalos . Manā kolektīvā pat ir tāds nievājošs izteiciens : "nu tas jau izskatās kā Rimi kasiere " . Un daļa taisnības jau tur ir . Bet man nav naida ne pret vienu personīgi . Tikai , ja aizdod dusmas ar savu "nerīcību "
1234
© Lesbi.lv. Visas tiesības aizsargātas.
Контакты  |   Реклама  |   Правила пользования  |  Политика конфиденциальности  |  

Мы использоваем cookies. Продолжая просматривать сайт, вы даете согласие на использование cookies.