patriots
|
18.03.2008. - 04:14:59
Mistiq!
1) Dīvaina izvēle diskusijas nosaukumam, ja vēlies apspriest Praida jēgu, jo vārdu salikums "No pride", norāda uz diskusijas autora attieksmi pret šo jautājumu (noliegumu). Tas vairāk izklausās pēc luzunga.
2) Kāpēc tu tā vēlies atrast "melnā un baltā" sadalījumu citu cilvēku viedokļos? Šajās diskusijās tu to, ja nemaldos, pārmet ne jau pirmo reizi. Es neko nedalu melnā un baltā, bet Praids ir pasākumu kopums, kuru laikā LGBT cilvēki parādās sabiedrībai. Ja kāds tamborēšanass vakaru gejiem un lezbietēm, diez vai to varētu saukt par Praidu. Ja tu tam piekrīti, tad nesaprotu, kāpēc es ar teikumu par Praida ar vienu ideju un formu es tavās acīs kļūstu par "melnā un baltā" saskatītāju. Praida laikā noteikti ir un var būt dažādi un ļoti atšķirīgi pasākumi, taču tie noteikti nav slēpšanās no sabiedrības,bet gluži otrādi.
3) Nesaprotu, kāpēc tu (CIK) Praidos piedalies civilizētā pasaulē, "kas lielākoties bija diezgan vulgāri šoviņi ar klaju seksualitātes demonstrāciju un bieži vien pārmērīgu alkohola daudzumu", turpini tajos piedalīties, bet mūsu valstī, izskatās, ka šajos pasākumos nepiedalīsies, kaut gan Latvijā Praidi nebūt nav kā "vulgāri šoviņi ar klaju seksualitātes demonstrāciju un bieži vien pārmērīgu alkohola daudzumu". Patiešām nesaprotu, kā tas sanāk, ka tur, kur notiek vulgāri šoviņi ar pārmērīgu alkohola daudzumu, tu "cik jau piedalies" (uz pusstundu), bet Latvijā, tā vietā, lai vismaz klusējot atbalstītu tos, kas cīnās arī par TAVĀM tiesībām, tu atver kliedzošu diskusiju "NO PRIDE... " (lielie burti, kā zināms, Internetā nozīmē kliegšanu), tai pašā laikā paziņojot, ka Praida noliegums diskusijas virsrakstā nebūt nenozīmē, ka tu tā domā.
4) Par tiesībām pulcēties un paust savus uzskatus var un vajag klaigāt tik ilgi, kamēr šīs tiesības netiek nodrošinātas cilvēciskos apstākļos bez pazemojumiem jebkuram sabiedrības loceklim, neatkarīgi ne no kādām atšķirībām. Tomēr bērnišķība ir nevis Satversmē garantēto tiesību pieprasīšana, bet gan šādu tiesību salīdzināšana ar "metālu uz pilnu jaudu".
Praids ir veids, kā pamanāmi tiek uzrunāta sabiedrība. To, kuri šo uzrunu uztver pozitīvi, ir neskaitāmas reizes vairāk par tiem, kas skraida ar sūdu maisiņiem. Pirmie nekur nelien izrādīties, tāpēc pamana tikai pēdējos. Neviens ar sabiedrību necīnās. Arī sabiedrība necīnās pret homoseksuāļiem. Sektas, ekstrēmisti un reliģiskie fanātiķi vēl nav sabiedrība. Tavs teikums "Jābeidz tak CĪNĪTIES ar sabiedrību un jāsāk ar to RUNĀT!" manuprāt ir tukši vārdi, kuros nav nekādas citas idejas, kā noliegt Praidu. Nez kāpēc tu nekur nenorādi tos konkrētos pasākumus, kā tavuprāt būtu "jāsāk runāt" ar sabiedrību. Ja teiksi, ka tādi ir jāizdomā, tā atkal ir tukša runāšana. Droši vien, ja Mozaīka rīkotu jebkādu citu pasākumu, tas atkal būtu "cīņa pret sabiedrību", "sabiedrības izaicināšana", "sabiedrības kaitināšana" un visi pārējie muļķīgie pārmetumi no to puses, kuriem vienīgais pieņemamais veids, kā homoseksuāļi varētu runāt ar sabiedrību, būtu klusēšana un nelīšana ārā no saviem skapjiem.
Praida saukšana par "gājienu par vienlīdzību", kā tu to iesaki. Domāju, ka tev ir zināms, ka Mozaīka šo pasākumu nesauc par Praidu, bet tu to pats dari jau diskusijas virsrakstā, neņemot vērā Mozaīkas šā pasākuma nosaukumu.
5. Ne tu, ne cits diskusijas dalībnieks šādas tiesības nevar liegt. Bet tu APŠAUBI vārda un pulcēšanās brīvību, šo brīvību nosaucot par bērnišķību, kā arī jau iepriekš nonicini šo cilvēku aktivitātes, kuri vēlas pulcēties un izpausties, nez kāpēc piesaucot "vulgāri šoviņi ar klaju seksualitātes demonstrāciju un bieži vien pārmērīgu alkohola daudzumu", kuros tu piedalies ārzemēs. Jā, jā, zinu, tu to neteici par Latviju, tomēr, ja jau vispār to piemini, jādomā, ka to attiecini arī uz Latviju.
6. Es to saprotu tā - ja kāds manus uzskatus uzskata par aprobežotiem, tātad šis cilvēks arī mani pašu uzskata par aprobežotu.