eatmefast
|
20.05.2012. - 13:07:24
Seducer - nē, tas, ka to visur skandina, garantē gan. Un pat ļoti daudz ko!
Ja to skandina klubos - tas nozīmē, ka pēc tās ir pieprasījums. Respektīvi - kur ir pieprasījums, tur ir balsis.
Piebildīšu, ka Goldena mājaslapas balsojumā arī šī dziesma ieņem pirmo vietu no visām Eirovīzijas dziesmām. Ja to skandina radio - tas nozīmē, ka arī tur ir pieprasījums.
Un ko nozīmē tās atskaņošana plašsaziņas līdzekļos, tai skaitā klubos? Reklāma! Cilvēkiem gribot negribot šī dziesma iesēžas galvā un pārējās dziesmas paliek tikai daudz maz kā ēnas. Tas pats bija ar Lēnu pirms 2 gadiem.
Piedevām, neatceros par Hello From Mars. Zinu to, ka to aktīvi daudzināja Latvijā. Bet Latvijā jau no tā nav jēgas, mēs paši taču balsot par to nevaram.
Varbūt šī dziesma ir tikai parasts klubu hīts, bet eirovīzijas standarti JAU SEN kā vairs nestrādā!
Eirovīzijiskās dziesmas jau sen vairs netiek pirmajos desmitniekos. 2008. gadā Zviedrijas pārstāve ar dziesmu ’’Hero’’, kas bija nu kārtīgs šablons Eirovīzijas dziesmām, palika pēdējā desmitniekā, ja nemaldos.
Kā šī dziesma atšķiras no citiem klubu hītiem? Ar to, ka nav pieaicināta vesela grupa uzpumpētu dejotāju, bet soliste pati izpilda visu horeogrāfiju (ok, viens tur beigās uzrodas. but still - viens, ne četri).